onsdag 15 februari 2012

Bloggar jag följer

Bloggar som jag följer och läser varje dag är:
Matilda Holmstöm - Har nyss startat denna blogg efter att ha bloggat på Tlop tillsammans med Matilda Hedlind. Nu väntar jag bara på att Hedlind också ska starta sin nya som är under uppbygnad. Spännande blogg med mycket avriation i skrivningen och bra skrivspråk.
Lovisa - En varierande och bra blogg där man får följa hennes och hennes hästs utveckling.
Dressyrmupparna - Tror nog de flesta redan vet vilka dom är så tänker inte beätta så mycket om dom :P
Ponnysanning - Ett bra sätt att hålla koll på vad som händer i bloggvärlden.
Hippson - På denna hemsida skriver jag en egen dagbok och dessutom så läser jag Theres Nymans blogg, Hälsobloggen och Havrepappans blogg.
Petras - Det är Lindas Kusin som har denna bloggen. Men då hon är hästlös för tillfället så skrivs det inte så mycket just nu.
Har ni en spännande blogg?? Tycker alltid att det är kul att läsa ny bloggar. Skriv ditt/erat bloggnamn i en kommentar så kan både jag och Linda läsa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar