söndag 19 februari 2012

NY HÄST!

Min kusin (www.westh0lm.blogspot.com) letar ny häst. Nu vill jag hjälpa henne att gå ut till även alla våra läsare, så är det någon som vet en häst som stämmer in på detta?

"Nu letar vi ny häst för fullt!
Så om någon har en/ vet någon som har en häst till salu så får ni gärna höra av er! Skriv en kommentar eller maila mig på westh0lm@hotmail.com !

Hästen ska gärna vara runt 1.60-1.65 i mkh, och allmänt trevlig. Gärna runt 9-10 år. Men är inte helt besatt av den åldern. En allroundhäst som jag kan träna och tävla med helt enkelt :)
Helst inte Fullblod eller Varmblod!"

Maila henne på hennes mail eller kommentera på hennes blogg om ni vet någon häst. Ni kan även kommentera det här så vidarbefodrar jag det till henne :) Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar