lördag 11 februari 2012

Packa ner och packa upp..

Idag har jag städat ur stallet hemma på gården och halmat två boxar. Har även packat massa utrustning som jag har packat in i skåpen här hemma. Varför?? Jo för i morgon ska vi ta hem Don och Goody. det är dels för att vi har fått så mycket hö förstört så Don och Goody ska få äta av våra hö-rundbalar för dom går inte upp i vikt så lätt. Och dels så är det för att det ska bli lättare för mig att hålla igång Don. Eftersom jag inte har något körkort så är jag beroende av att få skjuts till stallet och kunna rida. Och då måste jag anpassa mig till den som skjutsar. Nu när jag tar hem Don kan jag sticka ut i stallet direkt efter skolan även om ingen skulle ha tid att skjutsa mig :) Så nu ska vi komma igång och träna riktigt ordentligt :)
Är ni intresserade av att se hur de ser ut i stallet här hemma på gården?
Bild från i höstas när vi släppte hästarna hos min syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar