onsdag 7 mars 2012

I´m sorry

Ledsen över den dåliga uppdateringen från min sida men fick några riktigt dåliga nyheter och har varit ganska nere. Men är på  väg upp igen.
I måndags var första dagen på praktiken som jag ska ha  i fyra veckor. Praktikplatsen är helt okej men lite för lite att göra enligt mig. Så får se om jag är kvar eller byter plats. men men...
Hur går det med Don då? Jo han har gått några gånger under lovet och blev longerad idag. Hittade inte mina inspänningstyglar så han fick gå utan och liksom bara springa av sig vilket han tycker är kul. I morgon ska jag fira  farmor och sen hem och rida. I helgen planerar jag konditionsridning i form utav att ut och trava på grusväg i ca 4 km i sträck. Jätte bra träning, då går han i en lagomt låg och avspänd form och travar på i ett friskare tempo. Då varvar jag min sits mellan lättridning och fälltsitts för att stärka min balans och mina muskler.
Ja så har det sett ut hitills kommer med mera uppdatering i morgon eller fredag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar