onsdag 4 april 2012

Gårdagens pass

Red ett dressyrpass i paddocken. Man kunde märka att Don hade stått en vecka för han hade massa överskottsenergi! Men tack vare all energi som jag lyckades fånga upp så jobbade han på superbra! Hade lite problem med galoppen i höger varv men tror det beror på att han blivit stel i sitt högra bakknä när han stod då det fortfarande är lite kallt ute. Blev många bocksprång och bakutsparkar. Några gånger var det pga all energi och ibland pga han tyckte det blev jobbigt. Men måste erkänna att jag är imponerad av mig själv som sitter kvar! :P Haha måste se rätt kul ut som vi skuttar runt. Snart börjar mitt letande efter dressyrtränare. Vet ni nån bra dressyrtränare innom 2 mils radie från sala som inte kostar skjortan så skriv det gärna i en kommentar :) Om dom dessutom kan åka ut till eleven och ha hemma träningar ibland så är det ett stort plus :)

1 kommentar:

  1. den tränaren jag rider för fokuserar på mål som man har:D susanne wiender heter hon om det skulle vara intressant .

    SvaraRadera