onsdag 23 maj 2012

Woho!!!

Vet att jag har varit extremt innaktiv här på bloggen men ska skärpa mig och bli duktigare på att skriva här.
På hästfronten så trimmar vi på som vanligt. Han har börjat bli super fin! :)
Varje pass tränar vi lite så samling i trav och nu börjar det bli riktigt samlat. Har även börjat med galopparbete och det går framåt där med. När skolan är slut och körkortet avklarat (uppkörning och skrivning nästa vecka) så ska jag leta reda på nån bra tränare att börja rida för då jag känner att han är redo för tränare nu.
På min front så har det hänt grejer också. Har bestäm att jag ska motionera varje dag i form av springa, simma eller cykla. Och mina mål är att springa blodomlopet på 30 min. (5 km, 27aug) och att delta i Silvermann helgen innan 25 aug. Det är ett triathlon lopp där man först simmar 630m sen cyklar man 30km och avslutar med att springa 7km . Ska bli spännande att se om jag klara det. Förra året var jag med i lagomgången och simmade 630m och det var inga problem :) och då hade jag endast haft en vecka på mig att träna så det ska gå :)

1 kommentar:

  1. rätta takter tjejen !:D jag tror på dig !:Dlycka till nu:d

    SvaraRadera