torsdag 7 juni 2012

Det går framåt

Det går framåt för mig och Don. Varje ridpass lyckas vi med nya framsteg och får alltid nya aha upplevelser både han och jag. Just nu är det så kul att rida den hästen för han vill verkligen och gör allt för att han ska lyckas göra rätt och det är en sån underbar känsla.
Håller dessutom på att planerar och kollar runt på lite olika förändringar som kanske kommer ske... Hoppas verkligen. Mer om det får ni veta då men om ni tror att ni vet så kan ni få gissa. Om nån gissar rätt så länkar jag till denns blogg när jag avslöjar ved det är för något :)
Har äntligen lyckats fått in bilderna i datan typ 1,5 månad för sent men ändå. Jag och teknik går inte ihop men tänkte bjuda på några ändå. Domhär bilderna är tagna några dagar efter jag hade vari till Lindblom med Don och fått han behandlad. Rider detta pass för min syster och vi koncentrerade oss mest på min sits.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar