fredag 1 juni 2012

Inget nytt

På hästfronten på min sida. Don har blivet lite åtsidosatt då det har varit mycket nu. Men nästa fredag tar jag studenten och det gör även min bloggkompis Linda :) och i Onsdags så klarade jag körkortet så nu behöver jag inte tänka på det. Så efter studenten så kör vi igång på allvar. Känner på han att jag måste ut och rida vilket jag har gjort endast 2 ggr sen han kom hem i mars. Annars har det bara varit dressyrjobb i paddocken. Anledningen till det är att vi endast har min och mammas häst hemma just nu och då jag inte vill lämna mammas häst själv hemma för jag inte vet vad han skulle göra då med tanke på att han blir smått orolig bara jag rider i paddocken. Så tänker jag spara med att rida ut tills dom andra 2 hästarna kommer hem efter studenten. Men ska verkligen försöka vara mer inne här och uppdatera. Men det är svårt när de inte händer så mycket då ahn inte ens går varje dag just nu.
Förresten ska jag och Linda ses i morgon kväll och bara snacka och ha de gott. Kanske kommer på lite bloggidéer då :)
Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar