lördag 31 december 2011

Nu så :)

Som ni nog alla vet så kom förbundet med en ny lag att man inte skulle få ha reklam loggor på sin utrustning om det inte var sponsorsloggor. Men nu har förbundet beslutet sig för att "frysa" beslutet och att det inte införs förrän 2014. Detta tycker ja är bra för jag vet många har som jag reklamloggor från tillverkarna på schabrak, luvor, ridbyxor m.m. Och om detta beslut skulle ha genomförts så skulle jag ha benhöft köpa mycket ny utrustning och det är jag glad över att jag slipper för tillfället då jag tycker att de nya licens ändringarna är dyra nog och skulle inte ha råd att tävla om jag skulle behöva köpa ny utrustning oxå.
Och vi har Cornelia att tacka för att dom "frös" beslutet. Aftonbladet har skrivit en artikel som ni kan läsa här.
Vad tycker ni om att dom frös beslutet, bra eller dåligt? och vad tycker ni om de nya licensändringarna? Svara gärna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar