söndag 29 januari 2012

Jag skäms..

Ja usch jag skäms har knappt bloggat något denna vecka och sen har även Don fått stå hela veckan = super dåligt samvete. Dock så har jag varit upptagen hela veckan.
tis: åkte till V-ås och handlade till huset
ons: Var i Stockholm hela dagen på Årets Kock
Tor och Fre: Var hemma från skolan pga förkylning
igår och idag så röjde vi i huset så tiden har inte funnits.
 Men samvetet ger sig till känna väldigt väl. Har även tappat all inspiration till att åka till stallet och träna. Är inte trött på Don eller något sådant utan det är själva delen med att finna inspiration. Vill så gärna komma igång och träna och tävla regelbundet igen men vart kan man finna lusten? Funderar på att söka lite mera efter medryttare eller lämna iväg han på foder några månader... Jag vet inte... Är väldigt kluven, Har ni några tips på hur jag kan få tillbaka inspirationen? är själv i stallet och har ingen att rida ut med/träna med eller att bolla tankar kring ridningen med. Det är nog detta som gjort att jag börjat tappat inspirationen.
Ber om ursäkt för ett gnälligt inlägg men skulle bli extremt tacksam för tips om att få tillbaka inspirationen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar