söndag 29 januari 2012

Visste ni att..?

Nu kommer en till Visste ni att...

  • Jag har tidigare i mitt liv tävlingssimmat i 12 år, och på den tiden hade man både magrutor och en sjujävla bra kondition som jag än idag saknar enormt mkt!
  • Under min tävlingstid i simningen så deltog jag även i Vansbrosimmet och kom in på en 72:a plats av 200 startande. (2a i klubben)..

  • Samtidigt som simningen så spelade jag fotboll 2-3 ggr i veckan (ink. match), simmade ca 3-4ggr veckan (ink. tävling) och red all annan ledig tid på en urgullig B-ponny ute i skogen som var en welsh mountain ponny vid namn Sylvester.
  • Jag är grymt tjurskallig och har en vääääldigt stor tävlingsskalle vilket jag ärvt av min mamma.
  • På tävlingsdagar med hästen så brukar jag ibland låta mamma filma när jag är inne på banan, vilket inte brukar leda till något bra.. resultat av en sådan filmning är:  http://www.youtube.com/watch?v=jZhopzGkYHI&feature=g-upl&context=G2dcce4aAUAAAAAAAOAA
    = mycket nervösprat och ingen bra filmning..
  • När jag är på framridning inför en tävling så brukar jag vilja ha med någon som är med och petar och säger vad jag ska göra, en tävling i Wirsbo jag var på så hamnade jag i en situation där jag verkligen behövde någons åsikt och letade förbrilt efter mamma, men hon var inte där.. Efter starten så kom hon fram och sa att hon nästan hade spytt när jag red fram pg.a att hon var så nervös... :P
/ Linda

2 kommentarer:

  1. Den stora tävlingsskallen har du INTE ärvt av din mamma för hon har sin kvar. Du va förmodligen född med en egen :) Kram lilla fislisa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahah sant xD men den är lika stark som mammas ändå ^^, Kraam!

      Radera