onsdag 18 januari 2012

Skola

Jahapp då är man i skolandå, har slutat men väntar på skjuts hem då det inte går några bussar hem till mig och att jag inte är klar med körkortet än. Så för att fördriva tiden så har jag suttit och läst aftonbladets sportblad och jag måste bara säga att gud vad många människor skämmer ut sig genom att sitta och snyfta för att inte deras sport vann. Förstår inte dom som påstår att hästsport inte är en sport och att vi utövar djurplågeri. När sverige vinner i fotboll så kan jag glädjas med alla fotbollsfantaster för att jag tycker att det är kul att det går bra innom deras sport även fast jag inte är ett dugg intresserad av sporten. Skulle aldrig kunna ta och snacka skit om en annan sport. Så det alla människor sitter och skriver tycker jag är helt vansinnigt illa gjort. Nästa gång är det kanske deras sport som vinner och dom skulle inte bli så glada om alla andra som inte hejade på just den sporten skulle säga och skriva massa skit. Riktigt dålig sportmanna anda!
Ber om ursäkt för ett lite agressift inlägg men var tvungen att skriva av mig. Är det någon som tycker emot så är det bara att skriva den åsikt, jag säger inte att jag har rätt i allt jag säger.
                                                      Bild från google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar