tisdag 17 januari 2012

Today

Börjar med att be om ursäkt för att jag inte bloggade igår men tyvärr så flög tiden iväg under dagen och på kvällen så kollade jag på idrottsgalan och röstade på Rolf-Göran. Gud vad grym han är och man är ju skapligt stolt att vara hästmänniska och vara med bland de 44 % som gjorde att han fick priset:)
Idag då, idag så stack jag till stallet på eftermiddagen och jobbade Don i skritt i paddocken i ca 30 min. Då det var väldig fruset och knöligt ute så kunde jag bara skritta men vi tränade på öppnor, halter, flytta för skänkel m.m. Han var jätte fin och lyssnade bra:)
Lovar att uppdatera bättre i morgon :)

1 kommentar:

  1. Vet en jättebra sida/tjänst där du kan tjäna pengar på din blogg! Klicka på reklamannonsen på min blogg ovanför headern så kommer du dit. Du blir bara medlem, sedan ansöker du om samarbeten för att kunna lägga upp annonser och på sätt tjäna pengar :) Jättenkelt och bra!

    SvaraRadera