tisdag 3 januari 2012

Tävlingsplanering 2012

Just nu så sitter jag inne på tdb och kollar på årets kommande tävlingar. Jag brukar börja varje år med att göra en tävlingsplanering. Då skriver jag ner vilka tävlingar jag vill starta. Hur jag ska träna innan dom, våra styrkor och svagheter och vad jag har för mål under det här året. Och sedan när året är slut så kollar jag på den gamla planeringen med mål och resultat och ser om jag har lyckats ta mig till dom målen jag satsade på eller inte.
Jag samlar allt tävlingsmaterial i en speciell tävlingspärm. Där skriver jag tävlingsresultat, hu han kändes, vad jag bör träna mera på osv. Då är det enkelt att gå tillbaka och kolla hur det gick.
 Slänger upp planeringen här på bloggen lite senare när jag är klar med den :)
Brukar ni  göra planeringar och vad tar ni med i don i såna fall? brukar ni nå alla mål? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar