tisdag 3 januari 2012

Visste ni att..?

Visste ni att;

  • Inför varje tävling så brukar jag gå in på min youtube-kanal och kolla på gamla filmer från tidigare hopptävlingar och analysera mig själv och tänka på vad jag ska göra bättre till den här gången.
  • Efter att jag fick ledbanden uttöjda i tummen i våras och fick lov att ha en gipsskena på vänster hand på en tävling så fick jag lov att fråga några tjejer som stod bredvid banan att dra åt sadelgjorden åt mig eftersom jag inte klarade av det själv.
  • Jag har en sjujävla tävlingsskalle och är envis som en åsna och det går inte ihop sig i alla sammanhang.
  • Jag alltid står och diskuterar och pratar med Ninio ständigt när jag håller på med honom, många har kommenterat och frågat varför jag aldrig håller tyst i hans närhet..
Innan start med gips på handen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar