onsdag 1 februari 2012

Just nu..

Så sitter jag i skolan och har PA(projekt arbete) men då jag håller på med det hemma så har jag håltimme farm till 11,30.  Så fram tills dess så tänkte jag kolla runt på lite olika hästsidor m.m.
Nästa helg så ska vi troligtvis flytta hem hästarna. Blir nog bara Goody och Don till en början och så kommer dom andra senare.
Anledningen till att vi tar hem dom är att det ska bli lättare för mig att hålla igång Don. Annars så är jag beroende av skjuts till stallet och kan inte sticka iväg och rida när jag vill. Planerar att få igång han nu och sen börja träna för en dressyrtränare i slutet av februari/ början på mars. Vi har diskuterat och kommit fram till att jag ska stryka alla planerade hoppträningar och bara sattasa på dressyren. Får se hur det går han har ju steget och utstrålningen så det är bara känslan som ska jobbas fram :)

                                             Bild från i sommras på en hopptävling på Sorf

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar