fredag 24 februari 2012

Sportlov

Detta är min sportlovsplanering. Som ni kommer få se så har jag fullt upp hela veckan :P
Helgen nu: ska hålla på i huset, rida och börja packa
Måndag-Tisdag: åker till en kompis på måndag förmiddag för att på eftermiddagen åka på studentkryssning.
Onsdag: rida, sova , fixa i huset
Torsdag, rida och på kvällen är det 100 dagarsfest = 100 dagar kvar till studenten.
fredag: sova och rida
lördag- söndag : kompis fyller så det blir fest på kvällen och fram till på söndag morgon.
Nu verkar det som att jag festar och super hela tiden men så är det inte. Är sällan på fester och då är jag oftast nykter. Nu har det bara blivit mycket på en och samma gång.
Vad ska ni göra på lovet? Kommer jag kanske träffa nån på kryssningen ? :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar