lördag 17 mars 2012

Motivationslös

Efter senaste tävlingen har jag tappat allt sug på att rida överhuvudtaget. Det är inte ens kul att åka till stallet längre, det är inge roligt att rida ut i 2 timmar, det är inte kul att träna, det är inte kul att tävla... =S.
Har sagt av mig alla mina träningar på 2 veckor nu och kommer inte vara i stallet mycket alls för att försöka få tillbaka suget efter att rida. Frågan är bara om det kommer komma tillbaka?

Just nu känns det tveksamt.. har pratat med min tränare om detta och hon tycker det är en bra idé att vila också från allt ett tag. Skulle vara tråkigt om man tappade motivationen helt, för då har jag inte råd att ha kvar honom.

Någon som har något tips på hur man kan börja tycka det man alltid älskat att bli kul igen? =/

1 kommentar:

  1. Ja Linda, det vet jag :O) Kom igen, börja ha kul med hästen. Lek lite, allt är inte allvar. Du har en fin o snäll häst så ta en tvätt/borst dag. Mys o tyck o tänk att han är vacker. Njut av hans doft, ta en promenad. Börja där, gillar du det inte så har du i alla fall försökt :O) Kramar från monstret.

    SvaraRadera