onsdag 21 mars 2012

Ny utrustning..

Om jag hade pengar så skulle jag trycka hem lite saker från Horze då jag inte har all den uttrustningen jag känner att jag behöver.
till mig skulle jag välja:

  • 2 par nya ridbyxor då jag endast har 2 par som båda håller på att gå sönder. Så dom skulle behöva fixas innan dom går sönder helt.
  • 2 par nya ridstrumpor
  • 1 ny v-ringad tröja i nån vårig färg ex. grön
Till Don:
  • Ett par nya strykkappor, dressyr stuk då dom han har är på gränsen till för små.
  • Ett par boots, han har så stora fötter och karleder så alla gamla boots är för små :P

Sen är det säkert något mera som jag inte kommer på just nu.
 Dålig bild men dom är blå rutiga och jätte snygga
 Istället för strykkappor hittade jag dessa. Dom fungerar 
ungefär som ett par lindor och det är små hål i skydden 
som gör att dom andas och det inte blir så fuktigt.
Boots med samma princip som skydden ovan.
Vid löningen nästa månad måste dessa beställas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar