fredag 30 december 2011

Roliga Ramla-av bilder!

Vilken är eran roligaste avramling? Kommer ni ihåg den? Var det någon som "råkade" filma/fota? :D Kommentera och dela med den upplevelsen med oss vetja, så får vi alla ett gott skratt :)

Jag tänkte dela med mig en av mina fulaste avramlingar jag gjort på Ninio. Det var faktiskt en dag då jag och Ida var på fälttävlansträning och ingenting gick väl så bra den träningen men blev en enormt rolig film så jag kopierade några bilder därifrån och satte ihop det som ett litet collage! :)

Bakgrunden till denna fina avramling var att vi skulle hoppa ett vattenhinder på ca 3-4m bredd och Ninio fattade inte alls vad det var han skulle göra.. Under en väldigt lång och frustrerande tid stod vi där vi ena änden av vattenhindret och jag försökte få över honom. Det ända var att han inte förstod att han skulle springa igenom vattnet utan stod och laddade och HOPPADE istället över HELA hindret. Alltså så blev det ett oförberett hopp på ca 4m och ja.. det slutade såhär fint! (Lägg märke till benen och rumpan på bild nr. 3... hahah voltade några varv kan man ju säga ^^)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar